19 maj 2008

2008-05-19 @ 16:35:40
Tjabba, tjena hallojsan på er
Gud en så tråkig dag, haft svenska, där vi fick läsa i boken Tristan och Isolde....SIA, fick pröva på kickboxning, det ska jag nog börja med, för det var kul, och mycket motion.... Det behöver jag, jag känner att jag behöver någon slags sysselsättning. Så vi får se om det blir ngt!
Sist hade vi samhällskunskap, som dessutom var den absolut sista lektion, för alltid! jippi!
vi slöt väl runt 2, så jag och fanny fixade snabbt ihop lite information till engelska.... Men det blev inte så intensivt mycket....jaja...efter skolan stack jag med Jocke och Mikaela hem till Mikaela, vi sitter just nu bara och pratar...Även samtidigt som jag sitter här vid hennes data....hahaha

Nej....nu har jag gjort mitt, skrivit ngt tråkigt..som vanligt...man måste ju förmedla nånting, vfr inte ngt om min vardag? :P

BYE BYE...c ya later ´so da speak!!
 
// Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback