1 maj!!

2008-05-01 @ 18:42:13
Ojojoj...Gårdagen var rolig!!! inte den första halvan av dagen då da... Med matteprov...nej, usch...sedan engelska och historia....Som tur var slöt vi tidigt, så det var soft!!

Jag, Mikaela, Frida och Frida joina ner till stan, där jag och Mikaela skulle köpa lite grejer inför kvällen och morgondagen (som är idag), köpte lite läsk och godis och lite bröd....Mm....jag tog bussen hem halv tre, gjorde iordning lite grann....och innan mamma och jag åkte för att hämta upp Mikaela, så beställde vi pizza från Nymans som öppnade igår...eehh...aaa....Jag och Mikaela kom väl till Jocke efter halv 8....Först undrade vi om det var rätt hus, för det såg så dött ut, men det var rätt hus!! hehe..... Aa..vi gick upp, joinade de andra i biljard.... Där var Tom, Sara, Jocke och Simon...men senare kom det några fel.... Jag kommer inte ihåg vad alla hette, men de jag kmr ihåg var Micke, Frida, Hannes och Alex....jätteschyssta människor... Det var kul att lära känna lite nytt folk, coolt! Aa..och Micke skrämde livet ur mig, när vi spelade fotboll i mörkret..Fy fan vad jag skrek!! hehe, men det var kul, även fast det var svårt att se bollen, men det gick bra!!! Haha...

Sara, blev lite illamående...så hon spenderade ganska mycket tid på toan..Stackars henne!! :/ Aa...många drog ganska tidigt..eller aa....ganska...jag, Mikaela, Hannes var kvar med Jocke, såg film fram till 3, då tog jag och Mikaela en taxi hem till henne... Första gången jag åkte taxi...Härligt! Ehh....jaja...vi somnade typ inte förrän 4 typ...och jag skulle upp halv 9, men bara för det vaknar man halv 6, och kan inte somna om...sov jättedåligt....men lyckades somna, men så ska den förbaskade klockan ringa...Usch...

Gick till syrran vid tio tiden (torsdagen), så skulle vi åka tillsammans till Tofta, och därifrån åka med familjen till majstregården i Hoburgen...sov typ hela vägen dit.....och maten var jättegod....

japp, det var det jag hade att skriva denna gång...Förlåt att det blev så mycket, men ville inte missa så mycket..SORRY!!! Det får ni ta! :P

Pussisar // Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback