Tisdag 18 mars

2008-03-18 @ 16:50:47

Halloj i stugan!!
Jobbig start på morgonen! Med snö på marken, vintern e över!! Kan inte Han där uppe fatta det!? Jaja, man vill ju ha vårkänslor nu! Slutet av mars är det ju, nästan iaf...MItten!! Det måste ju räknas!

Ahh, började med No i skolan...Hade värsta klumpen i magen, för jag trodde vi skulle redovisa en massa inför klassen, så det blev en liten lättnad när vi diskuterade det tillsammans. Men stenen i magen inför matteprovet låg kvar! Men som tur var hade vi lite tid på hålan, så vi kunde plugga lite. Men så fick vi besök av fordonarna, Tom, Jocke, Simon & Christoffer. Så då blev det lite prat istället, men jag kunde plugga lite, och så fick jag hjälpa några andra... Men det gör jag med nöje....Skönt att någon ber om hjälp i det område jag kan lite om!!! Hehe!!

Spanskalektionen var ganska skön, vi fick se Spanglish, med engelsk text. Det värsta är var att vi såg ju inte färdigt den, och nu ska vi skriva ett slut på filmen, på SPANSKA och det kommer väl bli typ 2 sidor....LYCKA TILL med det liksom. Det ska vara färdigt denna vecka!! Yeah right som om man kommer hinna det!!

Sedan kommer då det som man fasade över mest................MATTEPROVET!!!! Men ärligt....så trodde jag att det skulle gå värre....Men det märker jag imorgon, när vi får tillbaka det....Hoppas jag kommer få komma hem och säga till pappa: Jag fick ett MVG!!! Men...aaa....HOPPAS!!!!!

Nu sitter jag hemma i köket, ser på mamma när hon springer som en jojo... Fram och tillbaka!!!  Hehe.....Aa...och snart måste jag nog börja läsa färdigt min bok, speciellt om jag ska kunna prata om den imorgon!! Aa...jag har slösat för mycket tid nu vid datorn...Har sökt lite jobb......men är inte klar!!!!

Så...BYE..................C yaaaa!!!!
Kram // Zenna Benna


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bara så du vet så behövde vi inte skriva så långt på spanskan. Pratade med Ulrika idag, o de va så många borta sist så de behövde inte va långt:):)

2008-03-19 @ 16:25:55
URL: http://mhederfeld.blogg.se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback