The day off!! ^^

2008-03-11 @ 15:54:42
Jaha ja..Idag har man varit ledig...Nästan i alla fall!! Jag bestämde att direkt när jag vaknade i morse att jag skulle börja plugga, för att jag kände att jag verkligen behövde det! Men blev det så? Nej!! Jag vaknade vid 9 tiden, åt lite frukost och satte mig framför tv:n, Något som jag alltid gör när jag är ledig!!! ;P Ahh.... Jag orkade verkligen inte börja plugga, så jag vid tv:n några timmar.... Ända fram till klockan ett.... Då kände jag mig tvungen att börja!!! Ehh....jag slog upp engelskaboken och läste i en och en halv timme......Sedan satte jag mig med matteboken en stund och räknade några tal, och jag får fortsätta senare ikväll, för om en halvtimme så ska jag sitta barnvakt. En riktigt söt tjej som bor längre ner på gatan!! Tre bast!

Ahh.....Nej, får väl ta och äta lite mellis innan jag går, så jag inte kommer vara så hungrig....

Jag berättar lite senare hur det gick!!

C ya!! ^^ / Zenna ;P

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback