Myskväll!!

2008-03-07 @ 18:12:43
Hej
Kvällen har börjat bra, sitter just nu och ser på tv. Jätteskönt att inte göra någonting. Jag ska, ikväll, försöka se ifatt alla program som mamma har spelt in åt mig, eftersom jag går och lägger mig ganska tidigt om kvällarna..... Men nu behöver jag inte det, för det är ju helg, då kan jag gå och lägga mig när det behagar mig! Det är ganska mycket som jag ska se, och det är skönt att då veta att man har något att fördriva tiden med, och det ska jag göra med lite godsaker!!! Eller mycket!!

Nej, nu kom pappa hem.....Gissa vad han sa när han såg mig med datorn?:När ska du köpa en ny dator till mig då?...... Han sa så, för att jag har använt den ganska mycketpå sistone... Och det ska bli hans arbetsdator, och han tycker att jag sliter ut den...för han har inte riktigt än börjat använda det till sitt ändamål.....men då kan jag ju använda den lite till eller hur? Mm, jag kan använda den lite i smyg så han inte får reda på det! Haha, innan han kommer hem från jobbet....Japp, så får det bli.....!!! :P

Ha en mysig fredagkväll, för det ska jag försöka med!! Puss / Zenna

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallojsan;) vi får hitta ett tillfälle då du kan komma hit å se på jumper :)

2008-03-08 @ 16:34:28

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback