Lördag!

2008-03-15 @ 12:49:05

Dagen började med att väckarklockan slog igång klockan 9, med en hemsk låt. Den var hemsk för att den fick mig att vakna!!! Jag kände att jag kunde sova längre, men var tvungen att gå till grannen och mata "odjuren". Två katter och ett monster till kanin.... Hehe...det är sant, när man ska ta matskålen, så attackerar den handen...Jag blir helt förskräckt av den, den skrämmer mig!!! Hur fjantig e inte jag? Det är ju bara en kanin! Jaja, men jag kom ut levande iaf!

När jag kom tillbaka in till mitt, frågade mamma om jag skulle med till stan. Jag svarde nej, jag kände inte för att åka iväg. Ännu är jag inte på alerten! Så jag stannade hemma och såg på tv, något som jag ännu gör!

Jaha ja, ikväll e det final i melodifestivalen!!! Vem tror ni vinner? Jag kan iaf slå vad att rätt låt inte kommer vinna....Vi i Sverige kan inte rösta klokt! Varför röstar vi fel? Tänk liksom på att vi ska kvala in i år, då måste man ha en bra låt om vi ska kunna gå vidare! Då kan vi inte skicka iväg t.ex Frida, det funkar bara inte i ESC. NEJ NEJ NEJ!!!!! Men det som jag verkligen längtar till, i melodifestivalen, är BJÖRN GUSTAVSSON.. Hoppas han hittar på nått riktigt kul ikväll...Jag kan behöva piggas upp lite grann!

Om två dagar kommer mina kära kusiner på besök. De har påsklov nu! Jag har inte träffat dem sen nyår! Det är förjävligt, så det ska bli skönt att träffa dem igen! Hoppas jag blir bättre innan också, det kan man i alla fall hoppas på!

Aa, ni alla få ha det bra! PUSS / Zenna ;P


Kommentarer
Postat av: Anna

BJÖRN GUSTAVSSON :B den enda meningen varför man kolla på melodifestivalen ;Dhehe

2008-03-15 @ 13:09:40
URL: http://deliciousred.blogg.se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback