Glad Påsk!!

2008-03-21 @ 17:51:09
Påsklov at last!!
Äntligen ledig i lite mer en vecka! Och inget att göra!!! Men jag ska väl för det mesta ta det lugnt!! När man e ledig, så kan man ju sova hur länge man vill, men självklart så ska man vakna tidigt iaf. Det gjorde jag. Först vaknar man klockan 3, vet inte varför, sedan klockan 5, 7, och tio i åtta.....För det första så var det säkert för att min mage änn inte riktigt är på topp, men det kommer den bli förhoppningsvis. Sedan klibbade täcket fast på kroppen, och sista gången när klockan var tio i 8 så gick jag upp, för då kunde jag verkligen inte sova längre. Det var för ljust ute!!! Och det kommer bli ljusare på mornarna längre framåt!!

Till frukost ansträngde jag mig att göra varm choklad, som jag drack till två rostade mackor. Det var gott!!! Sedan satt jag coh såg ett avsnitt av Starter Wife, som mamma spelat in åt mig nu i veckan. Mamma badmig också att baka lite till senare, så jag fixade ihop några chokladmuffins. Men misslyckades lite grann, det blev inte muffins, man kan väl säga att det blev som kladdkaka istället. Men det var inget fel på det. Det gick att äta i alla fall!!! Härligt!!

Idag hände samma sak som förra gången jag stod i duschen, jag fick shampoo i ögonen. Fy fan vad det sved. Jag trodde jag skulle dö av smärta!! Usch, det var inte vackert!! Mm, gjorde sedan i ordning mig. För främmandes skull... mommo, moffa, Göran, Dennis och Carola skulle komma och äta påskmat med oss (jag, mamma, pappa...och Fam. Schalén) det var gott, förutom att jag blev så fruktansvärt mätt efter jag ätit lite grann...  Efter maten gick jag upp med pappas data (jag beslagtog den än en gång). Jag hade liksom mitt spanskaarbete på den, så jag var tvungen att ta den. Men jag tycker bättre om att använda denna. Mkt bekvämare!!

Aa...nu har jag skickat den...hoppas att den blev bra!!! Mm, och nu ska jag verkligen bara slappna av....
Så.....Glad Påsk önskar jag Er alla!!!

Kram // Zenita ;P
                   Glad Påsk!!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback