Björn :(

2008-03-08 @ 23:01:23

Gud vad besviken jag blev, jag som hade hoppats på att Björn skulle vara med i Melodifestivalen ikväll!!
Det hade ju varit spekulationer om han skulle vara med eller inte, för att det var så många som ville ha han med. Och vad jag hade hört så skulle han det. Så jag var ju så glad, och det var därför jag såg på det. Och blev det nån Björn??? NEJ, det blev det inte...Fy fasen vad arg och besviken jag blev.... I år var det som om man såg melodifestivalen för att Björn var med, det gjorde i alla fall jag.... Han gör hela programmet. Han är höjdpunkten av det hela!!!

Han ska väl vara med i Globen? Om inte då tänker jag inte se det!!! Jag gör det bara inte!! Eller, jo...Kanske, jag måste ju veta vem som vinner.......Charlotte Perelli's låt kan gärna få vinna!!

Jaja....Nu vet ni lite hur jag känner inför det hela!!! Ilska!! :*

:P / Zenna


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback