Awful day!

2008-03-13 @ 12:03:52
Gud vilken dag, fattar inte varför jag gick till skolan idag! Jag mådde inte så bra igår, jag var nära att ramla i trappen för att jag var så yr! Sedan skulle jag hänga upp kläder, men var tvungen att sätta mig på golvet för att magen krampade!! Men magen blev lite bättre, så jag bestämde för att jag skulle gå till skolan.. Men det var nog en dålig idé..Det känns som att min mage kunde ha blivit min död idag..Ok, det var väl att ta i...Men det har verkligen gjort ont....Som tur var kunde jag äta lite iaf..Det var bra!!

Jag berättade att jag var barnvakt, och det gick faktiskt bra...Det var lite svårt, eftersom hon inte har vant sig att vara ensam med mig än..Men det ska nog gå bra!!

Ahh...Det är vad jag haft för mig....Mm, jag var och fikte med Catrin igår också..Det var riktigt mysigt... Vi har inte umgåtts nånting sen vi slöt 9:an...Så det var riktigt kul att träffas och prata igen!!!

Mm, Bye..C ya later!!!

Kommentarer
Postat av: tove

hoppas de är bättre nu:)

2008-03-13 @ 12:11:19
URL: http://liljaaaa.blogg.se
Postat av: Anna

Krya på dig! :)

2008-03-13 @ 14:18:35

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback