26/3-08 - Where are u? My shining armer?

2008-03-26 @ 21:04:02

Helloj!! ;P
Vilken helskön dag!! Gick upp vid 9, åt frukost i lugn och ro! Sedan slängde jag in mig i duschen, kände det svalkande vattnet rinna nerför kroppen! Jätteskönt!! Klädde på mig.... Åt en snabbluch vid 11 tiden, tog sedan bussen till Klinte, där jag skulle träffa Anna.... Först gick vi in på Konsum och köpte lite godsaker...Sedan gick vi lugnt hem till henne....Hon visade mig runt hur hon bodde, för jag hade inte vart där förut!! Det var jättefint!! Sedan gjorde vi i ordning lite te, som vi drack medans vi kollade i ellos-katalogen och ELLE-katalogen.....
Mm, och sedan höll det på att sprutas te ur mun och näsa, för något roligt hade blivit sagt!! Haha, något som jag helst inte vill berätta vad det var om.... ;P Anna, du vet?!! HAHA.... Sedan tog vi godsakerna och läsken till övervåningen, som vi åt och drack tillsammans med filmen Coyote Ugly....(Kevin O'Donnell är så sexig i filmen....Speciellt i sin strippdans....lr hur Anna??? ;P) jag tog bussen hem 20 över 3, för att klockan 4 skulle jag sitta barnvakt (på vägen till bussen, höll jag på att kissa på mig...Läsken rinner verkligen rakt igenom...Haha...Anna sa åt mig att inte skratta.....Men det var inte så lätt, så kul som vi har det!!! Haha....)
Att sitta barnvakt gick jättebra, hon satt i mitt knä hela tiden...Vi satt och såg Nils Karlsson Pyssling, hennes nya favoritfilm.... Jag tjänade 150 kr....Bra med nånting i alla fall!! Lönen var då för två ggr.

Jag kom hem klockan halv 6 ungefär, och då försökte jag packa. Men det gick inte så bra, för jag vet inte vad jag ska ha med mig.....Men men, jag får fortsätta imorn...... Jag chattade lite grann med Julia också, vi jävlades lite med varann...eller aa.....jag jävlades med henne......Det var kul!!! ;P Vi pratade om killar, att de kan vara riktiga jävlar ibland...!!! USCH!!! :D Aa......sedan kom vi in på drömprinsen, om: Varför kan han inte bara ramla ner från himlen och säga: Jag e din drömprins!!?? Och komma precis som man vill ha honom!??? Det hade varit perfekt och underbart!!!!

Såg precis So You Think You Can Dance! hur tänker folk egentligen? De tror verkligen att de kan dansa, fast i själva verket så suger de på det! Men man får ett gott skratt när man ser andra göra bort sig!! Haha

Nu ska jag se Grey's Anatomy, så jag måste sticka...... c ya later, aligator!! ;P
Ha en trevlig kväll, ALLIHOPA!!!!

image8
Adam Garcia - (Kevin O'Donnell i Coyote Ugly == HOT HOT!!!!! TSS!!)

Kram // Zenita :D


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback