20 mars 2008

2008-03-20 @ 17:17:31
Vilken slapp dag!!! Gick upp klockan 6, åkte till skolan så man kom in till 8. Men jag hade inga lektioner förrän klockan kvart i 10. Men jag satt i bibblan och läste min bok som jag började med idag. "Den andra kvinnan" av Jane Green. Jag hoppas det kommer visa sig vara en bra bok, med så långt som jag har kommit så känns den bra! Sedan hade vi svenska, då vi pratade om olika insändare. Hur de var skrivna, hur personen argumenterar om problemet. osv. Efter en timmes sittande så hade vi lunch. Vi var väldigt några vid lunchen idag....Jag tror typ att det bara var halvklass idag, vi var verkligen nåra. Så det kändes ganska tyst på lunchen.

Aa......efter lite mat i magen, gick vi till bibblan. Där satt vi ganska länge, för vi hade en jättelång håla....Den var ca 2,5 timme lång. Så jag satt mest och läste i min bok och lyssnade på musik. Sedan kom Jocke och Tom och pratade med oss en liten stund. Sociala pojkar. ;P

Killarna i vår klass kan vara väldigt omogna och oseriösa ibland. Idag fick vi några frågor vi skulle diskutera om och svara på, och de svarade med så omogna svar..... Jag tänker inte gå in på vad det vara för frågor, för det orkar jag inte!!

Slöt klockan kvart över två..... PÅSKLOV!!! Jag, Josefina och Isabelle gick till en koisk och köpte lite godis. Gick sedan tillbaka till Caffis i skolan, för det var inte så mycket vi kunde göra....Jag skulle ändå ta bussen halv 4. Jag lämnade dem vid tre tiden, och promenerade ner mot busstationen.... Det var riktigt skönt med en liten promenad, vädret var så avslappnande... ;P
   Nu sitter jag framför tv:n och tittar på CSI. Spännande!! :D Och det är så skönt, för jag har lov nu i lite mer än en vecka.... Jippi.....jag har inget planerat.....Bara i slutet av veckan då jag ska till brorsan i Gävle!!! Säg till om ni vill hitta på ngt!!! Öppen för idéer. ;P

Ha en bra dag!!! Kram // Zenna ;P

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback