14 mars / (Matilda)

2008-03-14 @ 14:59:35
Hallojsan
Aa, ligger fortfarande hemma och är sjuk!!! Vaknade flera gånger inatt på grund av att magen krånglade!! Asså, jag vill inte vara sjuk!!! Jag var i skolan en snabbis i förmiddags för att hämta några böcker som jag glömde igår, senila jag!! Det var inte kul att pina sig till skolan, jag hade så ont i magen att jag nästan började gråta.....USCH!! Mm, men nu e jag då hemma!! Just nu tittar jag på tv, men det finns typ inget bra...Och jag hittar ingen bra film heller....eller rättare sagt, jag orkar inte leta efter nån!!

Det är ju också typiskt att man skulle vara sjuk när det var Sävefest :/ Men jag var nog inte så sugen på att gå iaf, vet inte varför, men det var bara så! Hoppas alla som gick, att ni hade kul!!!

Om exakt två veckor kommer jag att vara i Gävle, där brorsan bor!!! Jag har inte träffat honom sen nyår, och nu är det äntligen dags, jag längtar så!! Hoppas man mår bättre då!! Aa, och på kvällen samma dag, ska jag på bröllop. MIn kusin Magnus ska gifta sig. Jag hade inte ens nån aning om att han hade tjej, och jag vet inte vad hon heter! :P
Haha, men det ska bli kul ändå!

Det är den 14 mars idag, och det betyder att jag har namnsdag... Matilda, som jag heter i mellannamn!! Mamma gav mig en kram och sa grattis när jag kom ner i morse! Mm...

Ha en bra dag!

481813-2

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!
Jag har en liten fråga, som ajg skulle bli väldigt glad om du ville svara på; Har du något tips på en bra blogg?
Mvh, Yaiya

2008-03-14 @ 15:06:10
URL: http://yaiyastyle.blogg.se
Postat av: Mikaela

GRATTIS:D

2008-03-14 @ 22:11:57
URL: http://mhederfeld.blogg.se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback