SOMMARLOV ;)

2008-06-11 @ 16:29:19
Nu äntligen är skolan slut, och sommarlovet har kommit till sin början. Det ska bli så skönt nu när man inte behöver tänka på lektioner, läxor, prov mm....Det är slut med allt det i två månader.... Sen kommer det igen, men det tänker jag inte överhuvudyaget tänka på nu... JAPP, det är redan glömt!!
Dagen började kl 9 i aulan, där vi fick höra på lite sång, höra på rektorn när hon prata, plus att vi allihopa sjöng den blomstertid nu kommer.... Det kändes konstigt, för sommarlovet har börjat... Och jag har inte fattat det än... Vad ska man göra liksom???
Det enda jag vet, så långt som nu, är att jag ska inta fastlandet imorgon... Jag ska då åka upp till min bror i Gävle.... Där blir det även att titta på Studenten, äta god mat och kanske shoppa lite..Det får vi se!!
Nu ska jag fortsätta med min packning och äta lite mellanmål, börjar bli lite hungrig.
Så ha det bra, vi hörs säkert inte förrän nästa vecka, det beror på om jag kan låna brorsan data en snabbis...Men det hinner vi nog inte, så mkt som vi ska göra :D
Så, BYE BYE....
PUSS ^^ // Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback