I haven´t felt it....

2008-06-18 @ 16:45:47
En vecka av sommarlovet har redan gått, men det känns inte så. Och vad har man gjort??... Ingenting, vart bortrest i fyra dagar, ute och åkt varenda dag. Japp...Måste försöka hitta på något annat... Får se vad som händer på lördag ;)
Idag var jag i stan med moster och mormor, vi handlade mat till fredag, midsommar.... Självklart kunde vi heller inte missa jordgubbarna, det är ju det viktigaste... MUMS!! :P
Vi kom väl hem runt 2..... Då var det fika och bus med alla dagbarnen..... Och jag är helt slut, så mycket som de jagar mig.....Dom är himlans snabba, men ja e snabbare!! fast inte mycket ^^
nej, nu vet jag inte vad jag ska göra, men ngt får jag väl hitta på, det löser sig alltid. :P
ha det!! :P
Puss //  Zenita ^^

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback