Home at last :/

2008-06-16 @ 15:14:11
Nu har jag kommit hem från brorsan i Gävle, det var jättekul.... Åkte i torsdags morse, gick upp kvart över 4, gissa vad trött jag var då. :P I fredags fyllde min brorsa år, plus att vi var på studenten.... Vad jag kunde förstå var studenten inte en lika stor grej som här på Gotland, iaf inte med att åka i vagn med full musik. ;P fatta vad de missar mkt. :D
I lördags var vi i Valbo, och shoppade..... jag skulle inte köpa så mkt tänkte jag, men det blev lite ändå..... Ehh och igår åkte vi från brorsan på eftermiddagen för att vi skulle på Skopunkten i Uppsala.... SKOR!!! Aa, jag hittade 3 par, äntligen lite att byta med...
Därefter gav vi oss av mot båten som var försenad 15 min på grund av nått olycksfall på båten.... Jaja, så händer väl
Japp, nu sitter jag här..... Har städat hela övervåningen, så det skiner här :D
också nu tänker jag se nån film, bara slappna av, har typ sträckt mig... Ont gör det.....plus att jag är trött efter resan :P
Så, ha det!!

PUSS // Zenita ^^

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback