Fucked up är det rätta ordet

2008-07-11 @ 18:38:15
Jag var precis ute på en promenad och det äckligaste hände...... Igår när jag hade gått så hade jag några små blåsor på hälen, men jag tyckte inte det var något speciellt..... Så jag struntade i det idag och gick ändå.....Men jag kände hela tiden en obehaglig känsla från hälen, det sved hela tiden...... Jag var väl ute en halvtimme ungefär, o när jag kom hem och knöt upp skorna och tog av mig dem så ser jag, medans jag drar av ena skon, en stor röd rund ring kring hela hälen..... Då är det en av blåsorna som gått hål på och hela strumpan var röd, det värsta var också att jag hade vita strumpor och att hela skon var förstörd, blod typ kring hela hälen....hur fräscht är inte det liksom? En sak som är sant är att mina fötter verkligen är helt fucked up:a.....Jag tål ingenting!!! Jag lyckas alltid få skavsår, men idag var nog första gången som det självklart skulle gå hål på och blöda ner hela min jädrans fot, strumpa och skor.... USCH!!!!

^^

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback