Who's gonna bring that blood and pain?

2008-12-06 @ 02:52:56
Please just kill me, I can't take it anymore! Varför ska allt läggas precis nu? Jag hinner inte med, två veckor kvar till jullovet och jag känner att jag då kommer bryta ihop totalt! Då ska man inte göra ett dugg. Sova ut ordentligt ligger först på listan...Sedan blir det att umgås med familjen...Mycket! Kusinerna kommer om två veckor, detsamma gäller brorsan! Som jag längtar efter oerhört!

Idag har man haft en redovisning i engelska, det gick hyfsat bra! Sedan hade vi svenskaprov, som sket sig totalt..ett IG kommer snart vara skrivet i pannan på mig....Jag har inte lust att få göra om det, för det kommer bli ett helvete....Mer än vad det redan är!!!OKej, det var kanske lite att ta i.

Igår hade jag halkkörning, det var skitkul...Var lite rädd i början, men det gick jättebra...Fick känna hur det kändes på halt väglag.... Bil på stödhjul, HAHAHA, jättekul!

I helgen blir det att slappna av så mycket som möjligt och försöka varva ner lite....Sedan blir det väl att plugga lite grann, som alltid.

Nej,nu ska jag fixa lite annat...C ya later^^

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback