Trött!!...SOVA!

2008-12-30 @ 19:24:04
Har varit ganska hektiskt idag. Skulle då vara barnvakt idag...gick upp vid 9, för att jag tänkte att jag skulle cykla strax innan 10...sedan får jag ett sms, där det står om jag kan komma lite senare....Haha, jobbigt! Men det var ingen fara, då kunde jag läsa tidningen i lugn o ro, men jag tröttnade på läsningen...hittade inget intressant! Cyklade hemifrån kanske 20 över 10, och kom väl dit vid kvart i 11.....de bjöd på lite kaffe innan de åkte vidare till stan....Barnen brydde sig inte ett dugg om att de åkte. De hade så kul ändå, de var så glada att jag var där.. Jättegulliga ungar. Vi lekte lite med tågbanan, lillkillen körde sparkcykel inomhus framochtillbaka, såg lite tv, spelade lite spel. lagade mat, lekte lite till med tågbanan...lillkillen sov, jag och den andra buskillen körde lite twister...det gick väl inte så bra när man bara var två, för det var svårt att snurra pilen, när man hade båda händer och fötter upptagna....hehe... Aa, föräldrarna kom tillbaka vid halv 6, så 6 timmar hade jag suttit barnvakt.. Och jag fick en slant också...det tyckte dom att jag var värd!! De är jättehärliga och generösa..Jag fick till och med skjuts hem för att de ville inte att jag skulle cykla hem i mörkret, jag blev glad för jag hade inget lyse på min cykel..AJAJAJAJ! Det låg hemma, jag trodde jag skulle vart hemma innan det blev mörkt...Men nej, så blev det inte. Så det var snällt av dem, jätte!!!! När jag kom hem åt jag lite mat, hälsade på brorsans flickvän som kom idag....såg lite tv, PIPPI på de sju haven! haha nu sitter jag här och skriver om vad jag gjort idag..men det förstod ni säkert! =) Plus att jag äter godis.

Väldigt trött nu, så nu ska jag bara slappna av och inte göra ett dugg mer.... Ska vara utvilad till imorn också..sista dagen på året....Och det ska firas i Vibble!

pusspuss <3 Tjingeling


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback