Shaked it through my hair

2008-12-22 @ 18:29:49

1 dag kvar till julafton! Tiden går fort. 3 dagar på lovet ha r redan försvunnit, man hinner ju knappt fundera på vad man ska göra. Har inte sovit klokt heller sen jag slöt. Var uppe till 1 i fredags för att vänta på kusinerna, sedan var man uppe till 1 i lördags, och uppe till halv 1 igår, för då kom brorsan med båten. Japp, sen gick man upp halv 9 för att åka in till stan. Jag gick typ och sov på stan, var så trött. Samma sak nu också. Haha

Just nu gör jag väl inte så mycket, är lite förbannad på datorn, för mycket fungerar inte och det gör mig väldigt irriterad.
Sen så har jag gjort lite slingor i mitt hår, som min moster hjälpte mig med. Det blev ganska bra, jag blev nöjd! :D

Om en stund ska man äta lite, sitta framför tv:n i föräldrarnas rum, för min tv har min kusin ockuperat...Och det kommer den vara i 1,5 vecka till! Klockan 20.00 är det 90210 på tv och det ska man självklart se. :P

Naj, detta går inte, måste kila!
byebye // Zenita


Kommentarer
Postat av: Julia

90210 ftw!

2008-12-22 @ 18:36:09

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback