It matters to me

2008-12-27 @ 23:23:18
Har precis sett Flashpoint. Ursäkta att jag säger det här: j****pundare. Korruperade poliser, helt j****skruvade. Är det så det kan vara så är man ju för tusan rädd att var tillsammans med en polis. Usch! Då vet man ju inte vad man ska tro längre. Visst var det här på tv, men jag kan satsa på att det fungerar så här i den verkliga världen också. Och det stör mig oerhört mycket, måste jag säga.

Ska gå och lägga mig nu tror jag, det var längesen jag la mig innan 12..Haha...kanske kan vara skönt för en omväxling.. Måste ju också vara pigg imorgon för jag och syrran ska ut o köra..... övningsköra..woohoo! Jag har inte gjort det på lite mer än en vecka nu, jag behöver få komma ut nu....Det börjar också närma sig min dag... Två veckor exakt idag.... Jag längtar!!! jiippii! :D

Ps. I miss you <3 (hoppas du inte läser det här, pinsamt)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback