Frisk som en nötkärna?

2008-12-13 @ 15:12:35
Var på stan med mamma och mormor idag. Hittade en julklapp till syrran, men vad fan Dennis e fan skitsvår att köpa till. Han får den dyraste klappen, då ska fan han köpa något bra till mig också :P Det är bara till han kvar, har två saker att välja mellan, så får se vad det blir :)
Sen så skulle jag och mormor in på Zoo Market, men det var stängt..Hade stängt typ precis då vi kom, det var så kul också, för mormor, hon ba: Scchitt! Haha, fy fasen vad jag börja skratta. Det var jättekul! HAHA

Mm, och pappa ligger sjuk hemma... Man blir typ sjuk bara att titta på honom, han är helt förstörd... Man önskar man kunde göra ngt..... :/

Naj, nu ska jag städa här...Det är fasen damm-elefanter här....Har typ inte städat på flera veckor, så det ser förjäkligt ut nu!! HAHA, men det ska fixas och donas :P

C ya later! :P


Kommentarer
Postat av: Julia

Med tanke på att du skall ge bort mig till Dennis i julklapp så behöver inte han ge din nån present för att du får ju den allra bästaste svägerskan du kan få så egentligen ger du ju dig själv en julklapp också :D

2008-12-13 @ 17:46:13

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback