Det är inte svårt att inte se

2008-12-29 @ 16:32:06
Sådär, nu har lite kläder försvunnit ur den fullproppade garderoben. Skönt att få bort lite. Nu finns det plats igen. Nu kan jag se vad jag har igen, det låg lite huller om buller därinne, men nu är det fixat.

Fick ett samtal förut där jag fick frågan om jag fortfarande ville vara barnvakt imorgon, och det var klart jag ville. Ska dit nånstans emellan 10 och halv 11 imorgon. Hoppas jag får skjuts, för att det kommer säkert vara frost imorn, o då kan det vara halt och jag vill helst inte cykla omkull.Det fixar sig!

Lyssnar nu på musik, väldigt avslappnande....har även försökt skriva lite på mitt reportage som är till skolan....men det låter konstigt det jag skriver....men men, det blir som det blir helt enkelt!

Ska sticka nu! Tjingeling

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback