Söndag 24/8-08

2008-08-24 @ 15:05:23
Vad konstig söndagarna känns helt plötsligt! Det beror på att skolan har börjat igen..... Förut har man inte behövt brytt sig, få då har inte skolan börjat på måndagarna, då har man inte behövt gått och lagt sig tidigt på söndagarna, för att orka upp.... Men nu måste rutinerna sättas igång igen..... Gå och lägga sig 9 om kvällarna för att orka upp på mornarna..Usch..
Och så är det läxorna som måste göras..... Inte mycket till helg kommer man nog få!!

Idag vakna jag tidigt, fatta inte varför....jag var ju inte så jävla pigg, men kunde ändå inte somna om av någon konstig orsak. Så då steg jag upp, åt frukost framför tv:n.....Såg sedan en film som jag spelat in tidigare.... En film, som jag såg mycket på när jag var liten..... Little Giants, jag kunde se den hur många ggr om.....Men nu hade jag inte sett den på ett tag, och jag såg att den gick på tv, så jag vara tvungen att se den.... För att minnas, tror jag!
Sen så har jag lagt in massor av bilder..... Lite från några utflykter i Varnhem....kul! Saknar dem nu!
yes, nu så är jag as hungrig.....så så hungrig!!! Men det blir ingen mat än..pappa är inte hemma, han skulle till Ala och välja ut en gravsten till farfar  (miss him)   =(

Imorgon ska individuella valet börja, får se hur det går.... för att jag vet inte ens om det är imorgon, och det känns lite surt om man åker in till halv 8, så är det inget..och nästa lektion börjar inte förrän kvart i 12...vad fan ska jag göra då....orkar fan inte åka hem, men har väl inget val, sen så får jag åka tillbaka...hur kul e de!?
USCH!
Jaja....nu ska jag hitta på ngt..vad vet jag inte än....men....YES
bye bye, take care! ^^

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback