Seg dag

2008-08-25 @ 18:47:17
Blev lite besviken och glad på samma gång. Det var meningen att individuella valet skulle börja idag, det gjorde det också, förutom trafikkunskapen som jag då skulle ha. Den börjar inte förrän nästa vecka, lite surt. Lektionen är 2 h o 45 min lång, hur kul är det då att komma till skolan till halv 8, och sedan veta att man inte har någon lektion? Vad ska man göra då, när man inte börjar igen försen kvart i 12.? Jag hade tur, som hade en räddare i nöden... MIKAELA!! Hon skulle också haft trafikkunskap, men eftersom det inte var något, och hon bor i stan, så gick vi hem till henne.....tack för att jag fick följa med!!! <3 Vi gjorde inte så mkt, för det fanns väl inte så mycket att göra och vi var ganska trötta också! Vi gick tillbaka till skolan till halv 11, då vi åt lunch.... Vägen till skolan var seg, astrött...Och det blåste och det stänkte lite...Så man frös en aning, jag iaf! kvart i 12 började engelskan, som vi hade till 13, då slöt vi....Min buss gick inte förrän halv tre, så jag lunkade mig fram på stan i en timme....Det var inte så kul!! Jag kom hem iaf, tog en muffin till mellanmål och satt och såg lite tv, sen lite mer tv...och nu sitter jag här... Borde inte, men bara lite! Snart ska jag ner och äta lite kvällsmat, och sedan göra spanskan, så jag har den gjord! jaja
måste kila då....
ha det, take care... PUSSAR!! ^^

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback