Dystert! :(

2008-08-12 @ 17:56:15
Jag befinner mig i Varhem just nu.....  Hos mina kusiner! Jag ska vara här ända till måndag nästa vecka. Dagen inna skolan börjar..... Tiden jag har vart här har inte varit så jätteroliga.... Visst e det roligt att vara här, det kunde inte bli bättre, men vädret är inge kul över huvudtaget..... Det har regnat varenda dag jag varit här.....Så man kan inte hitta på så mkt då..... Idag har det nästan inte regnat ngt....Och idag har vi varit ute och åkt, åkte till Hornborgasjön!!! Ganska härlig plats... Lugnt! Men annars har vi för det mesta suttit inomhus och löst korsord och spelat lite dataspel osv.... Igår hämtade vi min syrra vid tåget..... Sen har vi väl varit i Skara och i Skövde och tittat lite..... Och förhoppningsvis ska jag och min moster ta en roadtripp själva till Ullared, får se hur det blir...... :P 
Nu ska jag äta...... Får se om det bli ngt mer skrivande under min vistelse här..... XD
Ha det! Pussar <3 // Zenita^^

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback