Allvaret börjar

2008-08-21 @ 20:39:08
Skolan började i tisdags.... Man började kvart i två, då e ju fasen dagen slut, vem vill liksom åka dit då? men men....Det kom till några i vår klass, vi visste en, men att det kom tre till, hade vi ingen aning om.... Hoppas det blir kul! Ehh, gårdagen var väl ganska onödig, eller kanske inte så, men ändå.... Sitta och lyssna om ekonomi i två timmar...huu! Jag fattar ju ingenting, förhoppningsvis kan jag lära mig det nu. Idag började vi halv 10, skulle göra några uppgifter med två andra klasser.... En elev från varje klass, bildade en grupp......Det kändes helt ok, med dem jag var med. Imorgon kan man väl säga att allvaret börjar, då börjar de riktiga lektionerna, det är ju hur kul som helst att dagen startar med spanska......NOT NOT!!!!! Jag fasar över det, ärligt! Och klockan 8, dessutom..... NOT!
Nej, ska snart gå och lägga mig....lite roligt faktiskt.... Egentligen fest ikväll, men stod över den här gången, var inte så taggad!!! Får höra imorgon istället hur de andra hade det..... Kul att man ska upp till 8, då skolan börjar!! Vad trött man kommer vara, inte jag....eller det spelar ingen roll när jag går o lägger mig, jag är alltid lika trött....HAHAHA!!!!
XOXO Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback