Vadå? Är det bara lördag idag!?

2008-04-12 @ 15:02:38
Halloj
Allt bra med människorna i Sverige? Jag får hoppas det! Om inte, försök pigga upp er lite då!
Jag har det fin fint ja, lite trött...men jag har inte slutat fungera än! :P
Vaknade klockan åtta.......en lördag vill man ju faktiskt sova lite längre än det.....men nej!!! Det fick man inte... Så därför gick jag till de underbara katterna på andra sidan gatan, för att släppa ut dem..... Gick sedan tillbaka till mitt, gjorde ordning lite frukost, två mackor med skinka och ett glas oboy, som blev lite starkt! :P
Satte mig framför tv:n........på en lördag brukar jag oftast åka in till stan med morsan, men idag kände jag att jag inte hade orken för det, så jag stannade hemma istället...... Tänkte också att jag skulle spela in en film, hade satt in en skiva i dvd:n, förberett allt.....och när den började satte jag igång......men så ba....va fan....varför funkar det inte? Varför spelar den inte in...??? Jag prövade allt, men inget fungerade......så efter fem minuter var det lönlöst att ens försöka....jag hade ju redan missat början av filmen, helt onödigt att då fortsätta försöka få igång det...... Efter halva filmen gått kom pappa, och jag förklarade för honom att det inte gick att spela in....så när filmen var slut, mixtrade vi lite.....sedan visade det sig att det videon visar fel, det ska stå A2, istället för A1, fan vad sur jag blev då!!!! Allting bara skiter sig när man ska göra nånting.....Ahhh....

Jag har gått i pjamas hela dagen idag....(eller halva.....hela har inte passerat än!) :P Och det känns som söndag för det är annars då som jag brukar göra det...... hehe....men det är skönt att det bara är lördag idag, det betyder ju att man e ledig imorn också.....hur härligt som helst! Men man ska ändå bara plugga imorn, så mycket som en härlig söndag kommer det antagligen då inte bli....

Jaja.....ska göra annat nu!
Bye, with all my love!! // Zenita :P

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback