Smörgåstårta!

2008-04-11 @ 18:19:20
Halloj
Dagens händelser är nog inte så intressanta, för det har inte hänt så himla mycket idag, som vanligt!
Jag vaknade vid halv åtta, ungefär, och gick direkt in till katterna för att mata dem. När jag kom in till mitt, så slängde jag mig i duschen, men jag tog det lugnt, hade gott om tid! Gjorde mig iordning stilla och sansat.......Gick ner och åt frukost i tystheten....Var ensam hemma, mamsen och papsen hade redan åkt.....
Klockan 5 i halv 10, cyklade jag till bussen..... Började kvart över tio, istället för 11, för att ungdomsmottagningen skulle komma och snacka med oss....allvarliga saker!!!! :P
Fick lunch runt 10 i 12....ganska skönt, behövde inte stressa....vi brukar ha lunch kvart över tolv i vanliga fall, och så börjar vi NO:n klockan 13......
   Sista lektionen var då NO:n, där vi fick fortsätta med arbetet som vi började med i tisdags..... Jag tyckte vi jobbade bra idag!!! Vad duktiga vi var tjejer!!! :D

Vi slöt halv tre, och min buss skulle inte gå förrän halv 4....vad skulle jag göra i en timme????
Hmm.....jag ringde därför till brorsan, frågade när han skulle till Tofta.....och rätt som det var åkte jag med honom istället.......han skulle ut till oss för att vi skulle fira hans födelsedag idag hemma hos oss....(han fyllde i tisdags, men han var inte hemma då...så vi får fira honom idag istället) Så vi ska äta riktigt god smörgåstårta.......MUMS!!!!

 Jag fick också höra en bra nyhet också..............han har äntligen skaffat sig en tjej!!! Grattis brorsan, det går framåt!!! :P

Nej, måste nu gå ner och vara lite mer social mot gästerna!!!! Hej då!
Ha det bra, kram & puss // Zenita

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-04-11 @ 18:38:56
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Julia

Bajs! jag var inte snabb nog att roffa åt mig honom :P

2008-04-11 @ 21:44:49
Postat av: Mikaela

Kom du ihåg att gratta han från mig?!:P

2008-04-12 @ 00:36:45
URL: http://mhederfeld.blogg.se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback