Onsdag kväll!

2008-04-02 @ 19:09:07
Halloj..
Kom hem för en timma sen ungefär.....var barnvakt...det gick bättre än väntat....
Hon var lite grinig när vi skulle gå till henne, men det gick jättebra när vi väl kom till hennes hus....
Hon blev jättebusig och pratsam....Det var typ första gången hin pratade med mig, när jag var hemma hos henne.....Hon har varit tyst de andra gångerna.....

Det pinsammaste som hände när jag var där, hände när hennes mamma kom hem. Hon sa så här: Är Rasmus hemma?.....Och jag ba va......bor han här nu? Hon förklarade att han bodde där i veckorna på grund av skolan.....Jag visste att han bott där, men jag trodde inte han gjorde det längre.....Haha.....men i alla fall hon sa  sedan: Men hans skor e ju här?....fast han kunde ha ett par andra på sig....Men sen sa hon: Nej, hans jacka och det är ju också här...så hon gick för att kolla rummet, och dörren var stängd......Han låg säkert där inne och sov......Sedan några minuter senare kom han ut från rummet helt yrvaken.....Jag blev så paff......Jag hade varit där en timme och jag hade inte ens märkt att han var där.....Jag hade liksom pratat på ett larvigt sätt, bara för att det skulle vara roligare för Alice. Jag hade läst böcker för henne och uttryckt mig på samma sätt som de uttrycker sig i böckerna.....Hennes rum ligger nästan bredvid hans...så han kanske hört när jag vart med Alice....Hoppas han sov hårt, så han inte gjort det!!! Jag lät ju som ett barn själv...HAHA!!!! Och så busade jag och Alice på golvet i köket, medans vi väntade på att maten skulle bli "färdigmikrad". Det hördes säkert också!!!
Det var så pinsamt att jag verkligen inte ens märkt att han var hemma..... Jag såg hans skor, men inte tänkte jag mer på det då!! ;P Haha......
Jaja, så kan de bli ibland....... Tänk om han kommer vara där hela tiden när jag är där? Det känns ju inte lite konstigt!!! :P Haha.......Aa
Nej, ska nu försöka plugga lite, men jag har verkligen ingen ork. Vem har det egentligen???? ;)
Mm

PUSS <3 // Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback