Ice Ice, and more Ice

2008-04-10 @ 20:21:30
Fy vilken morgon! Vaknade av bilen som mamma startat, vi har billuppfarten hälften under mitt rum, så man kan säga att det ekar lite om någon kommer eller kör därifrån!! Mm, jag trodde hon skulle åka med en gång.....men nej...hon stod där..jag väntade, så jag kunde somna om...efter ett tag gick jag upp o kollade ut genom fönstret  varför det tog sådan tid...jo, det var frost på bilen, så hon var tvungen att skrapa det först!!! Ahh...vad arg jag blev....
Frost......det har vart minusgrader......shit!!! Aa...och så skulle jag också gå in till grannen, för att ge mat till hans katter och kolla tomatplanterna...specillt dem ute i hans växthus....jag var lite undrande över hur de mådde, eftersom det verkligen vart kallt i natt! Hoppas de inte dör! Det skulle kännas lite pinsamt, ta död på hans plantor!?

Jaja, åkte med bussen in till skolan till halv 8. Hade engelska som första lektion, där vi skulle återberätta en saga soom vi läst två och två.... Det var ganska svårt, eftersom vi inte fick läsa från pappret och texterna var lite svåra att förstå. Ehh...svenska låg sedan på schemat, där vi började med litteraturhistoria, det ska bli ganska intressant...får vi hoppas! Håla i lite mer än två timmar, där jag gjorde lite historia och läste i "Simon och ekarna", som vi läser i ämnet svenska...Jippi!  Historia var sist på dagen. Och då gick vi igenom vad som startade, vad som hände och hur det Första Världskriget slutade.
Slöt kvart över två, gick då till bussen....där Anna tagit en plats åt mig!! Snällt, underbara du! :P

Kom hem vid tre tiden, tog in posten och satte mig framför tv:n och såg "Angel".

Nu vet jag inte vad jag ska göra, ärligt....Måste plugga lite innan jag går och lägger mig. Jag har skjutit upp det för länge, så jag borde antagligen börja nu! :P

Trevlig kväll // Zenita Johansson :D

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback