I´m back home where I belong?

2008-04-01 @ 18:14:57
Hejsan
Jag har nu kommit hem från Gävle...eller aa....i söndagsnatt egentligen...men det är ju ingen skillnad....
Jag tänkte bara berätta lite om vad jag gjorde där.....Eftersom jag inte kunnat skriva var dag, så får jag berätta om det nu istället......Tänkte börja med fredagen:

Fredag:
Jag gick upp kvart över 4 för att duscha innan mamma......Gjorde mig i ordning, packade ihop det sista som skulle med...... Åkte hemifrån kvart i 6,  plockade upp Carola vid 5 över 6....... Vi tog båten vid 7...... Vi hade också lite sällskap av pappas syster Carina + Lasse, Jessica och Jenny...... De skulle också till Gävle, eftersom Jessicas och Jennys bror Magnus skulle gifta sig.....Vi skulle då till Freddy i Gävle, men vi blev också bjudna till Magnus vigsel.....Spännande! Vid halv 2 tiden var vi vid Freddy, satte mig nästan direkt i hans mjuka soffa....nästan så man druknar i den.... ;P    Vid halv fem tiden gick vi ner till en restaurang som heter Kajkanten, där vigseln skulle hållas....När jag fick se bruden, tänkte.....Gud vad fin hon e...Det var första gången jag såg henne....Hon var jättefin!!! Vi minglade lite med de andra av gästerna...riktigt trevliga och pratglada!!! ;P Kom hem till Freddys igen vid 23 tiden...Gud så trött jag var då, hade vart igång sen 4.15 på morgonen...Då är man ju inte lite halvdöd....!

Lördag: Gick upp tidigt, åkte in till Valbo. Där ett köpcentrum och IKEA väntade..... Köpte väl lite kan man säga, gjorde av med typ 1300 kr......Typ pank nu!! Hittade iaf skor som jag behövde!! På kvällen åt vi mat hemma hos Emmas föräldrar, jättegott!!! Pratade lite......åt lite...pratade lite igen...skrattade lite..osv!!  Sedan var det läggdags.....morgondagen väntade!!!

Söndag: Gick återigen upp tidigt, stack in till Valbo en snabb vända. Åkte sedan hem till Freddy och åt hämtmat..Jag tog en kebabrulle.....medans jag åt....kände jag att det sved ganska mycket på läppen....sedan när jag kollade i spegeln, så såg jag att jag hade värsta sprickan i läppen....Jag kom på efter ett tag att det var från ugnsfoliet som kebabrullen låg inlindad i......Fasen vad det gjorde ont...Kunde inte ens slicka mig om munnen för att det sved så in ut i ********....
Åkte från Freddy och Emma vid tre tiden.......Eftersom bilresan var lång och tråkig bestämde jag mig för att sms:a lite......Det fick bli Mickis........... och Tom....eller nästan....
På båten hem såg vi Die Hard 4.0, men typ efter en timme orkade jag inte mer, så jag låg och sov resten av vägen hem!!!
Kom inte i säng förrän halv 1, packade upp lite snabbt....Skulle till skolan ....senare....var tvungen att göra ordning lite grann!!!!

Måndag: Skolan återigen......började halv 10 och slöt halv 11... Vilken soft dag e inte det......Men satte mig i bibblan och plugga lite istället....Försökte hjälpa Li med matten.....Men vi pratade ganska mkt istället...... Hehe...så brukar det bli...... Tog sedan bussen hem halv tre!

Idag (Tisdag): Har väl inte gjort så mycket idag, haft NO, spanska och matte.....fick reda på vart jag ligger i matten.... Vår mattelärare satt i korridoren med alla och pratade betyg typ...och när det var min tur....jag behövde typ bara gå ut och vända......han tyckte det var bra, och att jag skulle hålla på som jag gör nu....och prestera lika bra på NP...... så kmr det bli hur bra som helst.......skönt att man kanske är bra på ngt iaf.... :P

nej, nu ska jag försöka plugga lite, men kommer antagligen inte orka det!!! Så trött!!!! :P
Ha det bra nu!! Förlåt att det blev så långt, men behövde "skriva av mig" lite.....haft så mkt i huvudet som vill komma ut!!!
HEHE, puss och kram // Zenna Benna ;)

Kommentarer
Postat av: sanda

Hej! :) Sugen på en ny design? Kika in på min blogg och tävla om massa nya Headers. Om inget där faller er i smaken kan ni kontakta mig för en privat Header. Ha en fortsatt trevlig kväll.

2008-04-01 @ 18:22:13
URL: http://eemotion.blogg.se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback