9/4-08 - Onsdag

2008-04-09 @ 16:27:02
Halloj
Vilken dag man har haft...men det menar jag att jag nästan inte gjort något.....
Jag skulle gå upp kvart i 6 för att duscha, men jag gick upp prick, för jag orkade inte tidigare....
Men jag hann iallafall, även om det blev sent......
Hade matte första lektionen, där jag blev lite förbannad för att jag inte fattade, men det kanske kommer bli lite bättre senare får vi hoppas iallafal...och så har jag kommit till potenser, enligt planschemat så ska vi ligga där nästa vecka, men jag e lite före...tack och lov!!!
Sedan hade vi engelska...det var en rolig lektion, tyckte jag..... Hon hade tagit sagan om Askungen och kopierat hela sagan...och klippt den i bitar, som vi skulle försöka pussla ihop bitarna...så att den blev hel...... Vi hade liksom fått en bit av berättelsen, sedan skulle vi typ gå runt och hitta den som var innan och efter... Få ihop hela berättelsen helt enkelt!! 
Vi fick också sluta engelskan lite tidigare, för en del skulle presentera sin bok för Ulrika......;P
Hade sist historia....den var så tråkig.....orkade knappt låta ögonen vara öppna....
Vi slöt kvart i ett, men jag skulle sitta kvar till 20 i 3, för jag skulle ha utvecklingssamtal.....Det var egentligen onödigt....det gick så fort.....hon bara liksom: allt går bara bra..det finns väl inget mer att säga.....sen stack vi bara..ungefär så var det! ;P

Jag ska snart sitta barnvakt för Alice, den lilla söta ungen!!! Så jag måste gå...BYE!!
Kram / Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback