8/4-08 - Happy Birthday, Brother!

2008-04-08 @ 19:41:55
Kenna
Läget?
Här rulla det på! Förutom att man e så trött!!! Intensiv dag? = Nja det vet jag inte! Kanske beror på det dystra vädret som vi har just nu...det regnar och det är mörkt.

Väckarklockan ringde 5 i 6, men jag orkade inte gå upp, så jag låg kvar en kvart till....Så skönt! Jag brukar sticka till bussen vid 7, så jag hade 50 min på mig, så det var ganska lugnt...eller aa...nästan!
Hade NO som första lektion...vi fick veta varför han inte kom till lektionen i fredags....han satt i telefon, han hade typ pratat färdigt vid kvart över och skulle till vår lektion, men han mötte några från vår klass och de sa då till honom att alla gått....HAHA.!!! jaja..så kan det bli! hade sedan håla, gjorde spanskaläxan, och räknade PYTTE lite matte... Det blev för svårt så fort jag öppnade boken, så jag stängde den nästan med en gång!
Lunch blev det vid halv 11, och spanska vid 11...då hade vi ett litet skrifligt glosprov..kan man väl säga?....Aaa.
matte vid halv tolv, då läraren gick igenom linjära funktioner...som jag typ va på förra veckan, och var nu redan klar med det.... Hehe.....Aaa.....Sedan kom jag till något som jag tyckte var svårt, fattade typ ingenting...jag hade nästan heller ingen lust att ens försöka förstå det, för det var så konstigt!!! Mmm.....

Jag bestämde mig efter skolan att jag skulle träffa mamma och mormor på stan...så jag gick från skolan ner till Östercentrum...och inte nog med det.... det spöregnade....hur kul är det på en skala ett till tio. ? Inte kul....Det blåste också, så det gjorde ju inte saken bättre..... Jag var jätteblöt när jag väl kom fram, och jag var så kall!!! Nej, det var verkligen en av mina bästa dagar!!!! Hoppas det blir bättre snart framöver!

Och så måste jag ju säga ett stort GRATTIS till min bror som fyller 23 idag....GAMLING!!!
Grattis Dennis!!! Underbara broder!!! ;P 
jag tänkte också berätta vad han sa när jag smsade med honom lite.!
Jag: Hej storebror! GRATTIS på 23-årsdagen, gamling! ;P Puss Zenita
Han: Tack så mycket och tack för den du gamling!
Jag: Varsågod, ;) men du är faktiskt 1 år äldre nu!
Han:  Jag vet.....Tråkigt nog.....
Det tyckte jag var lite kul!!! ;P

Nej, måste kila....Plugg, ligger och väntar på skrivbordet! ;P
Bye. C ya later!! / Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback