3/4-08 - Torsdag

2008-04-03 @ 11:25:17
Halloj i stugan
Vilken skön dag det har vart än så länge..... Nästan första gången jag inte frysat i skolan idag!!! Och ända har jag en trekvarts ärmad skjorta och det är dystert väder ute, men det är varmt..... Jag blir så glad, jag som egentligen brukar frysa när jag har värsta tjocktröjan på mig. Jag satte till och med på mig min vårjacka imorse och jag frös inte....Jätteskönt, igår höll jag nästan på att dö av värmeslag....Soligt och varmt var det och jag hade på mig min vinterjacka....Inte så skönt!!! Men nu tror jag att våren är på väg....på riktigt....värmen är här, även fast det är lite dystert väder idag, men det kommer nog ändras drastigt. Får vi hoppas på iaf!!!

Ska nu försöka plugga lite samhällskunskap, men det har inte fungerat de andra dagarna, så varför skulle det gå bättre idag? Men jag måste, har ett förhör på måndag och jag kan ingenting....Vilken skön helg jag kommer få!! INTE!!!!!! Måste nog planera lite bättre hur jag ska klämma in allt som jag har att göra i min kalender....Och se hur jag ska hinna med allt!!! Kommer bli några hetsiga veckor nu framöver känner jag!!!
Hoppas allt kommer gå bra!

Ha det bra...PUSS // Zenita :D

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback