2/4-08 - New day in paradise!

2008-04-02 @ 13:15:50
Hallojsan Everybody out there!!
Allt lugnt???
Med mig är det fullständigt lugnt..eller det beror på man tar det...... Jag mår bra, men har ganska mycket i skolan känns det som!!! Har ett muntligt förhör på måndag i samhällskunskap och jag har inte ens börjat plugga än.....Så det kommer antagligen gå åt skogen!!!

Idag har man haft matte, gjorde ganska mycket.....Räknade istället för att prata!! ;P
Hade sedan engelska, där vi fick testa en skriftlig del av nationella provet....En övning till det riktiga!!!  Det gick säkert inte så bra!! Men får se när vi "rättar" imorgon.
Historia hade vi sist på dagen. Vi började med imperialismen...som vi läste om i boken och slöt sedan kvart i 1...SOFT!!!

Snart ska jag gå ner på stan.....Och sedan ta bussen halv tre...(Synd att du inte ska med Anna, men du har det säkert bra I Stockholm......Jag får försöka klara mig utan dig!!! :D)  

Nej....ska nu plugga lite innan jag går...så...ha det!!!!! Kram // Zenita ;P

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback