16/4-08 - Onsdag

2008-04-16 @ 20:33:59
Hola, amigos
Väckarklockan ringde vid 6, jag gick ner och åt frukost. Borstade sedan rent mina tänder, gick upp på mitt rum och gjorde mig i ordning.... Idag var typ första gången som jag var färdig innan jag skulle skynda mig iväg till bussen.... Bussen kom även tidigare idag, så jag antar att jag hade lite tur med mig imorse......

Matte första lektionen......flöt på riktigt bra..... hade sedan engelska, där vi fick öva på en muntlig del, och lite av en skriftlig del......Den muntliga delen var inte så enkel, ganska svårt att komma på ngt att prata om, när man väl får ett ämne..... Historia låg sist på dagen, ganska dryg lektion....... Men gick snabbt förbi.........
 Slöt kvart i ett, jag och några till hade bestämt att vi skulle träna lite på den muntliga delen i NP........så till två satt jag med dem, men så kom Anna....och vi gjorde sällskap ner till bussen, som skulle gå halv tre..... "Mötte" lite folk på stan...eller aa....Anna, du fattar, men säg inget!!!! :P

har pluggat sedan jag kom hem......och känner att jag inte kommer klara mig ur NP imorn....och heller inte provet om Evolution i NO:n. Det kommer suga totalt...USCH!!! Gud, hjälp mig!!!! :P Amen.

Kram // Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback