15/4-08 - Tisdag

2008-04-15 @ 14:03:37
Hejsan svejsan
Allt bra?
Med mig är allt bara bra...eller aa....man är väl lite trött....Men annars fin fint....
Gick upp 10 i 6 för att duscha..... Cyklade till bussen 5 över 7, och precis när jag kom till busskuren kom bussen...Väldigt nära att missa den om man säger så.... Hehe

Har haft NO, spanska och matte.....Men jag orkar inte förklara så fördjupande i det denna gång, för det hände inte så mycket. Snart ska jag hem, men vet inte om jag ska ta bussen halv tre eller halv fyra. :/ Jag behöver plugga, och det är inte alltid det funkar hemma. Så kanske bäst att stanna en stund.....

Så....ha det... Puss och kram, lingongran! :P

/ Zenita :P

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback